Tävling!

AVSLUTAD!

I väntan på våren är det nu dags för en tävling, där du har chansen att vinna en av mina Tegelpannor.

Alla kan tävla även om du inte har en egen blogg. Tävlingen pågår t.o.m den 30 januari, vinnaren presenteras här på bloggen den 31 januari.

Så här gör du:
1 lott om du lämnar en kommentar.
+1 lott om du länkar med bilden på din blogg.
+1 lott om du gillar Vita Hemligheter på Facebook
Facebook

Skriv hur många lotter du tar!
Om du inte har en blogg skriv med din mejladress i kommentaren eller mejla mig på
emmasverkstad@gmail.com så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Lycka till!
Kram

119 kommentarer:

  1. Jag är redan följare och har länkat, så jag tar TRE lotter tack:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Klart att jag är med på tävling ;)) 3 lotter tack!
    kram susanne

    SvaraRadera
  3. Kul att du kikat in på min sida, eftersom jag då upptäckte din fina blogg, med såååå mycket fint. Synd att det redan är läggdags annars hade jag kunnat "snoka runt" här ett tag till. Får ta det imorgon istället :)

    Jag är gärna med och tävlar. Så snygga pannor! Jag länkar från min sida så jag kniper åt mig TVÅ LOTTER ;)

    SvaraRadera
  4. Tre lotter såklart! Dom är så fina dina tegelpannor:)
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  5. ååå så mycket fint du gör, du är otroligt duktig. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  6. Här behöver jag inte ens fundera, det är självklart att jag vill vara med och försöka vinna en av dina fina tegelpannor..
    Tre lotter roffar jag åt mig med då jag både länkar och gillar (som jag gjort ett tag)..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Självklart tar jag 3 lotter, ju fler vinstmöjligheter desto bättre :) för dina tegelpannor är ju bara såååå fina! kram

    SvaraRadera
  8. Vem vill inte vinna en av dina underbara tegelpannor!?
    Har inte börjat blogga ännu så jag får nöja mig med 2 lotter.
    agnetha_thomas@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Lämnat kommentar - check
    Länkat med bild - check
    Gillat på facebook - check.

    Jag är gärna med i din fina tävling med 3 lotter :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jätte gärna med o tävlar. Gillar på facebook också :)

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vara med. En lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till...

    SvaraRadera
  12. Hej !
    Jag är gärna med i din fina utlottning och jag tar 2 lotter.
    Jag har oxå en utlottning. Kolla in och se.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  13. Jag vill tävla!!! 3 lotter blir det.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  14. Hej! Jag är gärna med och tävlar (2st lotter) :) Jag älskar Shabby Chic stilen och inspireras väldigt mycket av dina fina bilder på bloggen då jag försöker förvandla min och min sambos lilla tvåa till det shabby-slott jag har i tankarna! Mvh Weroniqa

    SvaraRadera
  15. Klart att jag vill vara med i tävlingen.
    Norpar 3 lotter och håller tummar och tår =)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Vilken mysig, fin sida. Kul jag hittade till den. Jag är gärna med i tävlingen.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill absolut vara med och tävla. Vitt, skirt och romantiskt - det är så fina saker du gör. Saknar blogg men har gillat (Marianne Eriksson) så jag nyper 2 lotter och hoppas på tur.

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  18. Hej Emma
    Tänker på er idag och hoppas att allt går superbra idag !
    Jag har länkat, gillat och kommenterat så jag tar tre lotter:-)! Kramar Jessica!

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med,och tar 2 lotter,tack!
    redan gillat Vita Hemligheter på Facebook med namn Lili Ying.
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  20. Jag är me & tävlar Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med och tar en lott!
    Nu hoppas jag verkligen på vinst, för jag tycker verkligen tegelpannorna är snygga!

    natalie_lindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Åh jag vill också ha chansen på den fina tegelpannan!

    Jag kniper alla tre lotterna!

    Gillar på FB (Amanda Hesselgard) och bloggar om tävlingen på http://tavlas.blogg.se/2012/january/vita-hemligheter.html

    Varma hälsningar

    Amanda
    amandahesselgard@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Vilka fina tegelpannor! Hoppas på tur genom två lotter (kommentar + gillat på FB).
    Ha en fin dag!

    mvh Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  24. Så roligt! Dina tegelpannor är superfina så jag vill självklart vara med. Jag tar 2 lotter, har nu lämnat en kommentar här och länkar med bild på min blogg till din tävling. Bara att hoppas på tävlingstur :)
    Kram

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Det blir två lotter för mig,tack!
    Har gillat och delat på fb.
    Superfint pris!
    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  26. Hej ja nu skulle allt våren snart vara här enligt mig iaf. Klart jag vill vara med o tävla om dina fina tegelpannor, du är så duktig. Tar 2 lotter tack, har inge fb.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  27. Jag vill absolut vara med och tävla! Har länge velat köpa en tegelpanna av dej så varför inte ha möjlighet att vinna en :)
    Jag tar två lotter. Länkar din bild på min blogg.

    SvaraRadera
  28. Hej1 milda makter vilka vackra skapelser ♥ klart jag länkar o gillar. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  29. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar! :)

    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan.

      Den här fina tegelpannan måste jag absolut vara med och tävla om!
      Tar 2 st. lotter tack!
      Länkar med bild inne hos mig så klart..............

      Kramis Anneli.

      Radera
  30. Jag är också med och tävlar med en lott!

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag ber att få tre lotter tack!
    MIn länk: http://nummernio.blogspot.com/

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Å så roligt med en tävling, självklart är jag med! (och vem vill inte vinna en sådan panna??? Själv har jag redan tänkt ut platsen *hihi*) Tre lotter till mig tack. Kram Malin

    SvaraRadera
  33. Åhhh en sån vill jag vinna ,dom är underbara :)
    Tar full pott så 3 lotter .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  34. Vad duktig du är! De är ju superfina, kniper gärna en lott.
    Kram caroline

    SvaraRadera
  35. Vill absolut vara med om att vinna en av dessa vackra tegelpannor. 2 st lotter, kommentar+ facebook.
    tinasorensen@live.se

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Jag vill självklart vara med i din utlottning. Kommentar här och gillar sen förut på fb. men jag har ingen blogg så jag kan inte länka....det blir 1 eller 2 lotter?
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  37. Gillar på facebook,har ingen blogg men gör ett försök ändå:)
    Kram Monica

    SvaraRadera
  38. Gillar och delar på min face book.

    nettan.klar@gmail.com
    anette meg carlsson

    SvaraRadera
  39. Hej söta ..Full pott lotter här och fingrarna i kors. Ha en skön kväll och...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  40. Hejsan!

    Tre lotter till mig! Jag kommenterar, länkar och gillar på fejjan!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  41. Hej! 1 lott för mig :)
    jaagheterjonna@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Klart att jag vill vara med och tävla om dina urfina tegelpannor :o) Tar två lotter o länkar hos mig!

    Kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Jag är gärna med och har två lotter, gillar på FB!

    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill gärna vara med. Kommenterar och gillar på FB
    Har ingen egen blogg
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är gärna med i utlottningen och länkar även på min blogg, Så jag kniper 2 lotter :)

    //Cecilia

    SvaraRadera
  46. Åh dina tegelpannor är så fina så självklart vill jag vara med och knipa 3 lotter, länkat från mig blogg (http://masserandemamma.blogg.se/2012/january/tavling.html) och gillat på facebook Tove Thunholm.
    Nu håller jag tummarna :-)

    SvaraRadera
  47. Vilken härlig blogg du har :) Så fina saker du gör, väldigt inspirerande.
    Jag är gärna med i utlottningen med två lotter, kommentar och gilla på fb. Min mail är sara_loftby@hotmail.com
    /Sara

    SvaraRadera
  48. Älskar ju dina tegelpannor så självklart vill jag vara med i utlottningen.
    3 lotter, ska länka direkt och gilla på fb gör jag redan.
    Ha en skön Torsdag,
    kram Malin

    SvaraRadera
  49. Åh, de är så fina.

    Kommentar - check
    Bild på blogg + länk - check
    Gilla på FB - check

    Tre lotter får jag det till.

    SvaraRadera
  50. Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat och gillat = 3 lotter

    Kram

    SvaraRadera
  51. Givetvis länkar jag, gillar och kommenterar
    3 lotter och så håller jag alla tummar och tår som går ;)
    Kram Bettan
    www.inredamedmera.blogspot.com

    SvaraRadera
  52. Japp då blir det 2 lotter för mej!

    Kram Kristina.

    SvaraRadera
  53. Vilken vacker blogg du har!
    Jag är gärna med i tävlingen, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/january/30-januari-vinn-fin-tegelpanna.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  54. Åhh, denna tävling vill jag inte missa. Då tar jag 2 st lotter. för jag är en vvf.ar (våga vägra facebook)
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  55. Jag är gärna med med en lott
    på chans att vinna denna fina pott
    /Kicki
    vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är med!
    Tar 2 lotter, har gillat på facebook med namn Paul M Holm.
    ha det fint / Paul
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  57. Klart att jag oxå är med!
    Har ingen egen blogg (än...) men gillar på fb så jag tar gärna 2 lotter tack!
    Ha det fint!
    MVH Sofia
    sofia78a@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Hej Emma!

    Älskar bara din blogg och vill JÄTTE gärna vinna din tegelsten. Gillar dig på facebook och har kommenterat. Tyvärr ingen blogg än - så 2 lotter tack.
    Hälsningar Yvette Lindell
    www.soluppgangen.se
    soluppgangen@telia.com

    SvaraRadera
  59. Jag tar 2 st. lotter i din tävling och hoppas på tur.
    Hajan

    SvaraRadera
  60. Jag är med, tar 2 lotter, tack!

    Här har jag skrivit om tävlingen
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/january/tavla-om-vacker-tegelpanna-31-jan.html

    Och så gillar jag på FB (Cassandra Hs)

    Håller tummarna hårt!
    Kram/Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Nu har jag gillat och delat på fb.
    Bara att hålla tummarna=)

    Kramis Anna

    SvaraRadera
  62. Så fin tegelpanna har jag aldrig sett förut, den är ljuvlig

    3 lotter fick jag ihop (har ingen blogg men har delat tävlingen på FB under i Jessica Hellström)
    http://www.facebook.com/profile.php?id=527653021

    Håller tummarna och hoppas på lite tur!
    Kram
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Med i utlottningen med två lotter. Alldeles underbara finheter du gör. Vill vekrligen vinna en. Länkar med bilden

    SvaraRadera
  64. Så fin vinst vill jag gärna vara med och tävla om. länkar i min blogg så tar två lotter.
    ~marita~

    SvaraRadera
  65. Älskar texter i inredningen och är gärna med och tävlar med 2 lotter :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  66. En sån fin vinst måste jag ju bara vara med och tävla om! :)
    Kniper 3 st lotter.

    Mvh Åse

    SvaraRadera
  67. En lott tack!

    mari.utan.e@hotmail.se

    SvaraRadera
  68. Klart att jag vill vara med, har varit härinne flera ggr och suktar efter dom fina tegelpannorna ;).Kalmartös som jag är skulle jag ju såklart vara superstolt över att ha en sån här fin hemma! 1 lott tack! kram/Diana

    SvaraRadera
  69. Klart att jag vill vara med :) Dina pannor är så fina, ännu finare när man ser dem i verkligheten och inte bara på bild :) 2 lotter tack!
    // Maria

    pompommia@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Är gärna med och norpar 2 lotter
    Hoppas på tur.Kram<3
    lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  71. Klart jag vill vara med gillar det du gör. 2 till mej tack!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  72. Prövar gärna min lycka i din utlottning, tre lotter tar jag.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  73. Wow vad fin! Jag skulle gärna ta 100 lotter, men eftersom jag bara uppfyller ett kriterie så tar jag en!!!
    Jag är så glad att jag hittade hit till din blogg. Det var så många som länkade hit från sina bloggar och jag förstår varför :-)
    Har jag turen med mig når du mig på glutta@gmail.com

    SvaraRadera
  74. Jag gillar dig sen länge och länkat har jag gjort!
    Så 3 lotter tar jag och hoppas på tur!

    Kramen!

    SvaraRadera
  75. Har inte facebook så jag tar bara en lott:)

    Mvh Patrik

    (smyg läser min frus bloggar)
    pdpa@telia.com

    SvaraRadera
  76. Tre lotter. Facebook gillat å delat. Underbar fin tegelpanna! Skulle verkligen va jätte roligt å vinna denna.

    Tack för underbar blogg :)
    Kram M!

    SvaraRadera
  77. Hej, jag deltar gärna med tre lotter! :)

    Välkommen till min utlottning du också!
    http://lovebeproud.blogspot.com/

    SvaraRadera
  78. Visste att det var någon tävling jag sett... Full pott till oss tack;) Nu håller vi tummarna

    SvaraRadera
  79. Jättansgärna vill jag vara med och pröva lyckan..3 lotter kniper jag.. kram på dej
    Anita

    SvaraRadera
  80. Hej och tack för att du delar med dig av dina fina tegelpannor på detta sätt. Jag tar gärna tre lotter och hoppas på tur. Den skulle passa perfekt i mitt växthus! Kram Camilla

    SvaraRadera
  81. Vilka jättefina tegelpannor!! Jag är gärna med och tävlar. Jag tar gärna 2 lotter eftersom jag är så dålig på att blogga... Men jag gillar på facebook! Ha en bra dag!

    // Jeanette jeanettea_70@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hej, tre lotter har jag samlat på mig! Hoppas att jag vinner :) Här kan du hitta inlägget i min blogg: http://kjempeform.blogspot.com/2012/01/1317-tavling.html Ha det bra! Kramar

    SvaraRadera
  83. Spännande!
    En lott är bättre än ingen lott!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  84. Vilka fina tegelpannor, och gillar verkligen texten på denna! Självklart vill jag vara med i utlottningen, 3 lotter till mig tack! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  85. Väldans fina tegelpannor du gör!! En fin text tröttnar man aldrig på.. Klart jag vill vara med och tävla! Kul att du hittade till mig så att jag hittade till dig!
    Hit kommer jag gärna tillbaka!

    SvaraRadera
  86. Vill gärna ta en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Hejsan!
    Oj, va många som är med! Men jag tar en chans i alla fall.
    Jag vill ha två lotter tack!
    Kram sofia
    ( Så du bor också här på östkusten!, kul.)

    SvaraRadera
  88. Hejsan!
    Tur att du skrev ut en påminnelse ;).
    Klart jag vill vara med och försöka bli lycklig ägare av den fina pannan. Full pott med lotter så chansen blir större.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  89. Hejsan!

    Jag är med och tar 2lotter!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  90. r
    Jag tycker dina tegelpannor är underbara och hoppas på tur med 3 lotter. Länken till mitt blogginlägg hittar du här: http://mollysmix.blogspot.com/2012/01/en-tegelpanna.html

    SvaraRadera
  91. Gillar på FB och tar 2 lotter och hoppas vinna den underbara vinsten.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Jätte fin den skulle jag vilja ha!!!
    Jag tar 2 lotter...gillar på fb
    Nu får man hålla tummarna då att jag blir den lycklige :)
    www.pysselpyssel.blogspot.com

    Nettan

    SvaraRadera
  93. Jag lämnar en kommentar och har därmed 1 lott (:

    SvaraRadera
  94. Tänk att en tegelpanna kan vara så fin.

    Vill gärna delta med en lott

    dahlkev@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Vill absolut vara med! Tar en lott och hoppas...
    Maria K

    SvaraRadera
  96. Klart man vill vara med och vinna
    Tar 2 lotter
    ha en skön helg

    SvaraRadera
  97. Hoppas på vinst!! Jag tar 2 lotter:-)
    //Johanna J

    SvaraRadera
  98. Jag är med, en lott tar jag.
    MVH Micke
    hejelihejhej@hotmail.se

    SvaraRadera
  99. Superfin tegelpanna, som jag gärna vill vinna. Två lotter tack.
    /Ann

    SvaraRadera
  100. Hej! Jag vill absolut vara med! :) Tar 1 lott :b

    Kram,
    Nenna

    SvaraRadera
  101. Jag skulle gärna vinna den fina tegelpannan! Verkligen tänkvärda ord! Jag länkar och tar två lotter. Nu håller jag tummarna...

    Januarihälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  102. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/january/tegelpanna-med-text.html



    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  103. Skulle gärna vinna en av dina vackra tegelpannor, så fina!
    lindabysken@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Fina tegelpannor! Jag är med, en lott, tack.
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  105. Åh! så fina! tar gärna en lott jag också och hoppas på tur!!

    hälsningar Helene

    zulauf2@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Nu har jag både gillat, länkat och kommenterat och givetvis håller jag både tummar och tår för den fina tegelpannan. Skulle jag vinna den så ska jag ge den till min fina kusin som jag vet skulle bli så glad.....

    SvaraRadera
  107. Oj jag hittade just hit- och gissa om jag vill vara med och tävla om dina fina skapelser!!!!! Skulle bli världens lyckligaste om jag fick pryda mitt hem med en sån vacker tegelpanna! Hoppas din start på veckan blir fin. Kram Johanna
    Tar två lotter.

    SvaraRadera
  108. Vilken superfin vinst!!! Jag vill gärna vara med i din utlottning!!!! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Hoppas hoppas hoppas...

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  109. Jag är gärna med. En lott till mig, tack! Härliga tegelpannor..

    SvaraRadera
  110. vill var med tävla
    det är verkligen jätte fina tegelpannor du gör

    /Jonas

    gist@home.se

    SvaraRadera
  111. gud så fina! jag är på!! två lotter tack!!

    SvaraRadera
  112. Vill gärna vara med! / Elin

    the-mystic-dream@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. Jag är med!!
    1 lott tack

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  114. Jag är med!!

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  115. Jag vill vara med och tävla!

    1st lott

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  116. Vill gärna vara med och tävla!!

    1st lott

    Mvh Birgit Mattsson

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  117. Vill gärna vara med! 3 lotter..
    Gillar på FB, länkat från min blogg.. :)

    SvaraRadera
  118. Hej! jag vill gärna vara med i din utlottning!

    Ha det bra
    Alexandra
    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera