Jag vet varför





Idag är jag trött och slö.....och jag vet varför.
Imorgon är det dags för Ellas ultraljud av hennes hals, ni som hängt med mig ett tag vet vad jag menar ni andra kan läsa HÄR om ni vill bli uppdaterade.
Jag har de senaste dagarna ansträngt mig för att inte tänka på det utan försökt sysselsätta mig och vara positiv, men idag är det svårt att låta bli och grubbla.....
Hur kommer det gå till?  Ska hon sövas?  Vad kommer de att hitta? 
Imorgon är i alla fall väntan över, men jag misstänker att det blir en riktigt jobbig dag.

Önskar er en fin dag och sköt om er!
Grubbelkram!


28 kommentarer:

  1. Sänder en hel bunt kramar via datorn. Det finns inget värre när ens barn inte mår bra. Jag hoppas och tror att allt kommer att gå bra.
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du är orolig! Det blir man när barnen inte mår bra.
    En Stor Lycka Till Kram, Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Förstår att du är orolig och har många frågor som snurrar runt. Hoppas verkligen ni får ett ordentligt svar nu på vad det är, ovissheten mår ingen bra av.
    Många styrkekramar till dig, Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Förstår att du är superorolig! Det blir man alltid när ens barn är sjuka.. håller alla tummar och tår för att det går bra för din dotter!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Ovisshet är inte roligt! Förstår att tankarna virvlar. Tänker på er!!

    //Linda

    SvaraRadera
  6. Tack för fin kommentar hos mej:)
    Har läst om er dotter och hoppas verkligen att ni får ett svar på vad det kan vara.
    Stora kramar till er.
    Tina

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna för er !!!

    Styrkekramar Maria

    SvaraRadera
  8. Tänker på er...

    Styrkekramar

    SvaraRadera
  9. Det är inte lätt att lura hjärnan på orostankar. Dom kommer smygandes ändå trots att man försöker "glömma" bort dom.
    Usch! Visste man ens vad oro var innan man fick barn?
    Jag tänker på er och håller tummarna att det ska gå bra för er i morgon.
    Varmaste kramen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att du är orolig.Man blir ju det när det gäller ens barn.Tänker på er.Styrkekramar Rita ♥

      Radera
  10. Förstår dina känslor, det gör ju så ont i en mammas eller pappas hjärta när de små liven inte mår bra. Tänker på er och hoppas innerligt att allt kommer att gå fint imorgon.
    Stor kram

    SvaraRadera
  11. Hej :) Jag läste precis inlägget halsen. Jag har ju varit på semester samt varit utan internet efter Dagmars framfart så jag har missat några inlägg. Men usch vilken otur ni fick börja det nya året med... sjuka barn kan verkligen göra en ont både i kropp och själ. Jag hoppas verkligen att läkarbesöket går bra och att ni får ett gott bemötande av dem! Kram kram

    SvaraRadera
  12. Hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra. Många kramar

    SvaraRadera
  13. Hej
    Tack för att du kikade in till mig. Vilken härlig blogg du har ljus och full med inspiration. Hoppas att det går bra idag med lilla tjejen.
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  14. Å fy så tufft du har det nu. Tänker på dig och hoppas verkligen att allt kommer kännas bättre imorgon. Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Lilla vännen, vad det gör ont att läsa om hur du känner, förstår precis vad du går igenom. Jag har fem flickor och för närvarande fem barnbarn, oron finns där hela tiden att något ska hända dem.
    Jag håller alla tummar att allt ska gå bra i morgon!!
    Många styrkekramar♥

    SvaraRadera
  16. Fullt förståerligt att du är trött och att du är orolig..

    Många kramar till dig med en stor förhoppning att det går bra..

    Mia

    SvaraRadera
  17. Oj!

    Håller tummar och ger er tankar!!

    Må gott, så gott det går!



    Maliin

    SvaraRadera
  18. Jag håller mina tummar för er imorgon.
    Jag hoppas verkligen att ni får ett positivt besked med er hem.
    Tack för att du lånade ut Phoebe idag så Molly fick någon att leka med:-)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  19. Förstår att du ät trött och oroligt. Håller tummarna för att det går jättebra.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  20. En Stor Kram och hoppas det blir bra...det är alltid skönt att bli kvitt ovissheten .....Kram

    SvaraRadera
  21. VI håller alla tummar vi har att det ska gå bra imorgon. Inte roligt när de små måste genomgå sådana saker.

    Många kramar till dig och din familj

    SvaraRadera
  22. Hejsan, kul att du tittade in hos mig så jag hittade till dig, härlig blogg och hoppas allt går bra i morgon, kram

    SvaraRadera
  23. Håller både tummar och tår för att allt är bra med lilltjejen!
    Stor kram
    Anna

    SvaraRadera
  24. Åh hoppas allt går bra! Jag ska hålla alla tummar och tår hårt, hårt!

    SvaraRadera
  25. Håller mina tummar så de domnar att allt ska gå bra...
    Kram Annika

    SvaraRadera
  26. Jag förstår att det har varit jobbigt att vänta & att du är orolig. Jag håller alla mina tummar & tår att allt är som det ska!

    Min äldsta son fick ett knöl på magen förra sommaren & jag var jätterädd att det skulle visa sig att vara någonting hemsk. På ul visade det sig vara en bråck, ofarligt, tack och lov. Krävs en operation dock. Jag vet exakt hur orolig man är..
    KRAM & ta hand om er
    Mia

    SvaraRadera