Bombnedslag





Igår gick sambon hem ifrån jobbet....han är förkyld, däbbd i näsan och har feber, han kurade ihop sig i fosterställning och somnade på soffan.
Idag är han hemma...men jag vet inte om det är särskilt lugnande och kurerande att vara här hemma med oss direkt. Vid ett tillfälle undrade han vad som hänt, vaför möblerna är flyttade, matsals-stolarna står i köket, det är blomjord på bänken och det ligger tvätt och grejer överallt!?
-Ja men det är ju för att Ella möblerar om och jag inreder såklart! Så här ser det ut om dagarna när han inte ser på......ett bombnedslag som oftast återställs innan han kommer hem från jobbet:)

Jag har satt in några bilder på tjejerna i ramar och ställt på hyllan över valvet i köket.

Önskar er alla en fin dag!
Gram dill sambon


9 kommentarer:

  1. Oj då fick han se hur de sur ut på dagarna när vi pyssalar o fixar runt för fullt hahaha
    Hoppas han kryar på sig iaf

    Fint med ramarna där.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Välkommen in i vardagen för honom liksom. I morgon kanske han går på jobbet igen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh jag gillade verkligen hyllan där över dörren med foton och barnens namn, tack för ideen till våran nya lägenhet :) Och jag älskar dina tegelpannor... sååå snygga!!

    SvaraRadera
  4. Hihi ja det kan vara mycket som händer när de inte är hemma :). Jättefina bilder! Ha det toppen och hoppas sambon kurerar sig! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Hahahhihihoho skrattat högt för du är så skön i allt du skriver! :) Känner igen mig, det är väl det som är så kul;) Så fint med hyllan över dörröppningen.. ska jag nog härma lite tror jag.. Hoppas det är ok?!;) Kram:)

    SvaraRadera
  6. Fint du fick på hyllan.
    Känner igen det där med bombnedslag, förutom att mitt en period är mera bestående ;).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Vad fint du fick till det och bombnedslag är det alltid hemma hos oss...
    ha en go kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. Vad fint du har tycker jag, förra inslaget med apelsinerna var så fint, den orange färgen sticker ut. Ha det bra kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Ha,ha! Jodu - det blir lätt bombnedslag när man har barn hemma!

    Krya på sambon!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera