Var är jag?





Tegelpanna, "Love you to the moon and back" finns under fliken "Tegelpannor till salu"

Jag vaknade idag och tänkte, Var är jag? 
Jag kände ett tryck och tyngd över öronen, något varmt pressade på mina kinder. Jag öppnade ögonen och fick se att det var Phoebes ben som var alldeles insnodda i mitt ansikte.....jag har inget emot att hon ligger hos oss om nätterna, synd bara att hon far runt som en propeller. Känns som det är en tidsfråga tills man vaknar med en blåklocka.

Solen skiner och det verkar bli en härlig lördag!
Propellerkram


6 kommentarer:

  1. Hejssan!
    Vilken trevlig blogg jag hittade :)Har tittat omkring lite här hos dej :)
    Låter bekant det där med att fara omkring som en propeller ;)
    Gillar dina tegelpannor.
    Ha en bra dag
    Kram Erica

    SvaraRadera
  2. Oj då de lät jobbigt, hoppas du inte får nån blåklocka iaf. Känner igen mig fast jag brukar vakna o inte veta vilken dag de är. Får verkligen ligga o fundera ett tag då.

    Fin tegelpanna.

    kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Inte lätt med barn i sängen! Vår son kom in till oss i stort sett varje natt fram tills han var 5... Jag har dock svårt att sova när det blir för trångt och varmt - så jag brukade flytta över till hans säng då han kom in till oss...

    Så söt tegelpanna du gjort!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Emma, jag har mailat dig om tegelpanna!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Mysigt med barn i sängen men det kan bli lite trångt ibland. Sedan saknar man det när de inte kommer längre..... Din tegelpanna är ju så fin.
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. Det där lilla skåpet är himla snyggt! Och hyllorna av lastpallar gillar jag också!

    SvaraRadera