Doptavla


Ny doptavla levererad och jag hoppas att föräldrarna ska bli glada när de får den.

Idag har vi lite bättre väder här och solen kikar fram, sambon är ledig ända fram till onsdag och då har vi ju såklart skrivit ner en lista på allt som ska hinnas med....konstigt, varför är det så?! Vore det så förskräckligt att bara ta det lugnt?
Men så har vi den där känslan när man får skutta fram till listan och bocka av något som är gjort....tillfredställande eller hur!

Äntligen fredag och hoppas ni får den bästa!
Listkram


7 kommentarer:

  1. Åh den var otroligt vacker,synd att jag redan köpt dop presenter till mitt barnbarn...;)))

    KRAM/Annelie

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin doptavla!
    Jag brukar också skriva listor på vad som ska göras. Det är ett bra sätt tycker jag att sparka mig själv i baken :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja blir inte föräldrarna glada för den så måste det vara ngt fel ;) Så himla fin..

    Ha nu en fin fredagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Nydelig tavle :) Du er virkelig flink :)

    Herlig med noen ekstra fridager :) Og da blir det som regel fullt opp med gjøremål ja ;)

    Nyt fredagen og helgen :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  5. Jättefin tavla :) !!
    Men måste fråga, varför är inte vikt med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är köparen själv som bestämmer vad som ska stå med på pannorna, men just i detta fallet så hade faktiskt köparen glömt meddela att vikten skulle vara med så jag kommer få tillbaka den för att justera detta:)
      På de andra jag gjort så har alltid, namn, datum, tid, vikt och längd varit med.
      /Emma

      Radera
  6. Den är jättefin!! Det kommer absolut stå en sån här doptavla högt på vår bebis önskelista då dopet närmar sig hihi
    Kram
    Paula

    SvaraRadera