Riktigt skitväder idag


Kuddfodral från Soluppgången




Det regnar och är ett riktigt skitväder idag. Tjejerna är hos dagmamman och leker med sina kompisar, Sigge ligger och snarkar på soffan så man kan tro att det åskar också. Jag spenderar dagen nere i källaren och rensar och röjer, jag har så mycket som måste bort.
Ut med det gamla och in med det nya....det fina kuddfodralet har jag köpt hos Soluppgången.
Tegelpannan finns under fliken Tegelpannor till salu.

Nu röjer jag vidare...
Önskar er en kanondag!
Röjkram

&.....vad tycker ni om Bloggers nya gränssnitt? Det träffade mig ansiktet som en örfil igår kväll, jag satt och gapade en god stund innan jag ens fattade hur jag loggade ut.

5 kommentarer:

  1. Det är så skönt att röjja lite ibland. Borde göras oftare hemma hos oss:)
    Vi har regnigt och ruggigt idag vi oxå. Snart måste väl ändå den härliga vårvärmen komma!

    Fin kudde!!

    Kram
    Paula

    SvaraRadera
  2. Hei!
    For noen herlig puter:) regnet daler i Norge også, håper på litt sol snart!
    Fortsatt god kveld!

    Klem Merete

    SvaraRadera
  3. Röj och rusk passar bra när det bjuds på oväder.
    Här står glädjen högt i tak eftersom solen hittat hit under eftermiddagen...=)
    Jag skickar över lite till dig.

    Ha det bra...<3

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Jag kom inte in alls när Blogger ändrade igen,men mimn kära måg kom och hjälpte mig.
    Ded är jobbigt när det krånglar,och jag är ju inte så van heller, Nu är klockan 21,44 och det vräker ner här
    Fy bubblan

    SvaraRadera
  5. Ja hu vilket skitväder det har varit idag, brrr!!! Men nu kan det bara bli bättre=)
    Det blev kanon i din lilla hörna med bordet och hyllan ovanför - sannerligen PERFEKT!!
    Rikgit fint kuddfodral med=)
    Kram Anna

    SvaraRadera