Flyttat in





Har ni sett vem som flyttat in hos oss? Jo visst är det "Big Ben".  Jag hittade ett billigt golvur på blocket, inte ett riktigt med urverk och pendel utan endast med en batteriklocka, men det gjorde inget eftersom min plan var att måla det svart. Det kändes då bättre att köpa ett billigt "fejk" än ett dyrt och äkta då man aldrig vet hur resultatet blir. När det var klart och vi bar in det så stod jag länge och bara gapade och tänkte....OMG vad stort det är!! Men nu några dagar senare har jag vant mig vid att ha "Big Ben" i matrummet och tycker faktiskt han är riktigt snygg där han står i hörnet.

Den svarta korgen med lock i marockansk stil kommer från Mio.

Ny vecka nya tag, jag önskar er en bra dag
Big Ben-kram

11 kommentarer:

  1. Jag tycker att din Big Ben är hur cool som helst!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Waoo,Big Ben är perfekt hos dig,vännen!!
    Riktigt snyggt ♥...
    Ha en fin dag/Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Stilig Big Ben måste jag säga :) Riktigt pampig!
    Ha en fin start på veckan!
    kram

    SvaraRadera
  4. Wow... så utrolig flott den var:)
    Kjempe kul Big Ben:)
    Ha en herlig dag

    Klem Merete

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert golvur! Så läcker den blev i svart :)

    SvaraRadera
  6. Vackert! Och fin harpa som avbildats på den!
    Det ser så fint och stilrent ut och puffen var ju kalas bredvid.
    Alltid roligt att titta in hit och få lite inspiratioN!

    MVH
    Linnea

    SvaraRadera
  7. Men så snyggt det blev. Verkligen maffig och vacker.
    Hoppas ni får en härlig Tisdags eftermiddag, Kram Malin

    SvaraRadera