Det är ju ingen hemlighet






Halloj måndag!
Ny vecka, nya tegelpannor, nya ideér.....nya tag helt enkelt! Några bilder på min arbetsplats/kontor här hemma där jag spenderat hela denna måndag, har inte hunnit riktigt så mycket som jag hade hoppats på men när ögonen började gå i kors var det dags att sluta.

Det är ju ingen hemlighet att jag är galen i bokstäver, ord och texter, träramarna med en massa små hyllor hittade jag på loppis igår och de passar perfekt till dem.

Måndagmornar är vi alltid väldigt trötta och har svårt att ta oss ur sängen. Efter att ha legat och dragit oss alldeles för länge idag på morgonen sa jag till slut till tjejerna,
Nähä, nu måste vi stiga upp ni ska ju till dagmamman nu!
Phoebe svarar, -Och på GYMPA!! 
Ja om ca.10 timmar ja....men först ska ni till dagmamman.
Phoebe, - Ja och sen ska vi till GYMPAN!!
Jag kan säga att jag hörde ordet Gympa ett antal gånger till innan vi var framme hos dagmamman. Nu undrar jag bara hur många gånger hon har fått höra det idag.....typ trehundrafemtioelva gånger minst!

Ha det gott allihopa
GYMPAkram

7 kommentarer:

  1. Ooooo fantastiskt ♥...
    Ha en fin GympaMåndag /Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt arbetsrum du har. Själv har jag inget eget, men jag har ett eget mysrum/musikrum. Där sitter jag ibland o har det bra.
    Har en lastpall som jag inte vet vad jag ska göra av (inget bord), men nu har jag fått en liten idé från dej, att göra hyllor!! Ska kanske göra det.
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så kjempe koselig arbeidsplass du har:)
    Skjønner jo hvor alle dine herlige kreative ideer kommer fra:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvaraRadera
  4. Underbart arbetsrum,förstår att du blir kreativ där inne:) ha de gott..kramen

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Vilken härlig arbetsplats! Skönt att ha någonstans att göra av alla grejjer och inte behöva plocka undan allt...

    Ett hobbyrum eller åtminstone en hobbyhörna står på min önskelista!!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Hoppas hon kom iväg på gympan med ;) Och att hon hade kul =)

    Ha en fin natt och en bra tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera