Tegelpanna



Denna tegelpanna blir en av dem som följer med mig på julmarknaden på söndag.

Några undrade hur jag satt fast tapeten innanför dörrarna på vitrinskåpet som jag visade i tidigare inlägg, det var ju lite slappt och inte skriva hur jag gjort......jag mätte och klippte lika stora tapetbitar som rutorna på skåpet, sen tejpade jag bara fast dem på insidan, lätt som en plätt!

Fin dag på er!
Tapetkram
 
Meeeen hörni!.....ser ni att "Tryckfelsnisse" varit framme och kladdat på tegelpannan? "Holliday" stavas med ett L. Det får helt enkelt bli en annan panna som får följa med på julmarknaden då denna måste göras om:) Så konstigt det kan bli...jag märkte inte ens att "Nisse" var med när jag textade den;)

4 kommentarer:

  1. Hihi...Ja,jag såg det men väldigt fin ändå:)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Snurrade in på din blogg...Så mycket fint du gör.

    SvaraRadera
  3. Det gjør da ingen ting:)
    Teglene dine er utrolig vakre samme hva:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvaraRadera