Uppskattad doppresent



Doptavlorna är populära och är de tegelpannor jag gör mest av. Jag har fått höra av er som hört av er efteråt att det är en väldigt uppskattad doppresent, det glädjer mig.

Jag har varit tvungen att undvika att sitta vid datorn idag då jag fått nackspärr...blääääää....och har ruskigt ont i nacken och en smärta som strålar ner mot ena axeln. Det är ansträngande att sitta vid datorn att skriva då man utan att tänka på det spänner sig lite. Därav detta något korta inlägg.

Trevlig kväll!
Nackspärrskram

8 kommentarer:

  1. Så himla fina är de så det förstår jag!
    Nä hu för nackspärr. Hoppas det går över snabbt. Glömt inte att ta smärtstillande bara…
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Oooo,jaa det förstår jag ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Kan förstå att det är en populär dopgåva, de är så otroligt fina!
    Stackars dig..hoppas det går över i nacken.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Jaa var stolt, så vackra och personliga. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Kan tänka att det är en uppskattad doppresent.. de är verkligen fina och inte så vanliga så man riskerar att köpa ngt som många andra köpt =)

    Hoppas näckspärren snart flytt sin kos..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Dom är så fina dina doptavlor, får jag fråga vad du tar för en, och vad det kostar att skicka? Min dotter ska döpa i mars, så jag tänkte att någon i släkten kanske kunde köpa en av dig, själv ska jag ge en dalahäst men text och kurbits. Men hör gärna av dig om pris. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Måste bara säga återigen hur nöjd jag var med tavlan som jag beställde till min vän (doptavla). Jag valde texten, Den vackraste stunden i livet var den när du kom. Av en tillfällighet så är det min kompis favoritlåt som de citatet finns i, det visste inte jag från början, så du kan förstå att det blev en höjdare.

    SvaraRadera
  8. Åh så fin doppresent! Kan man beställa? Och vad kostar de? Kan du skicka?

    SvaraRadera