Det är mycket nu!!


Veckan som gick.....
gick så fort att detta inlägg som skulle gjorts i söndags inte hanns med överhuvudtaget. Och denna veckan verkar inte gå i saktare tempo då inlägget inte hanns med i går heller, men nu så, NU kommer det...bättre sent än aldrig!
Veckan började med att jag delade med mig lite om hur jag fotar och använder min kamera och så några djupa tankar om vad som är viktigt i livet. Sen åkte jag iväg på en inredningsutbildning med Mija Kinning och under tiden fick ni kolla in några smycken som jag shoppat på rea och så den passande lilla krukan "Love grows best in little houses". När jag kommer hem från utbildningen visar det sig att båda mina små tjejer är sjuka och har 40 graders feber. Ella verkade bli bättre i lördags men i måndags kom febern tillbaka och hon har nu 40 graders feber igen plus en hemsk hosta, sambon är hemma medans jag jobbar. Denna veckan är väldigt fullspäckad plus sjuka barn, men jag ska försöka hinna med att få ut lite information till er vad det gäller tegelpannorna framöver och så hoppas jag hinna berätta lite om utbildningen jag var på också.

Jag ska uppdatera så gott jag kan och hinner med här på bloggen, men det är mycket nu!!
Tålamod allihopa....jag hoppas snart vara ifatt.
Fullspäckadkram

1 kommentar:

  1. Mmm...Förstår att det är mycket :)
    Waoo,så fint Fotokollage du gjort/Kram från mig i Vårsolen!

    SvaraRadera