Härliga söndag, Veckan som gått och Tävling!

Härliga sköna söndag!
Solen skiner men det blåser så kalla vindar att öronen blåser bort och näsan fryser till is. Vi har åkt till mormor idag och vi tänker hålla oss inne i värmen hela dagen. Söndagar blir det inte mycket gjort för mig vare sig jag vill eller inte, de är mest en sån där "glida sig igenom-dag", ibland kan jag bli rastlös av det men oftast är det ganska skönt. Söndagen är nog en väldigt nödvändig "göra inget-dag".


Veckan som gått!
I veckan meddelade jag att jag kommer att göra ett uppehåll med Tegelpannorna på obestämd tid, och gick ut med lite information om vad som gäller om man vill hinna beställa. Mitt "tapetberoende" gjorde sig påmint och en tjusig duk tog plats på bordet. Igår startade en tävling här på bloggen där man kan vara med och tävla om en Tegelpanna genom att skriva sitt bästa tips på en text, dikt eller vers till en tegelpanna. Det har redan kommit in flera deltagare, några av er har glömt att skriva med något textförslag....gå då in och skriv ytterligare en kommentar med ert förslag:)
 Läs mer om tävlingen HÄR och vad som gäller för att vara med och tävla....missa inte chansen att vinna denna fina tegelpanna!

Nu önskar jag er alla finingar en skön söndag!
Söndagskram

4 kommentarer:

  1. Ah...Ok,jag svarade på min egna kommentar hihi med min text :)
    Önskar fina dig en underbar Söndag/Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du tittade in hos mig.
    Jag ser att du också håller på med hantverk. Det är alltid roligt att se vad andra kreativa människor sysslar med.
    Söndagar är ganska sköna, lite lagom slappa-om man inte har en massa beställningar som ska bli klara förstås.
    Ha en fortsatt skön om än blåsig, söndag.
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Vilka fina tegelpannor du gör! :)

    Ha en fin dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. GOD MORGON LILLA VÄN. JAG VILL GÄRNA VARA MED OCH TÄVLA OM TEGELPANNAN.
    JAG TÄVLAR MED TEXTEN.

    ÄVEN DE GRÅASTE DAGAR
    LILLA MIG, ÄNDÅ BEHAGAR.

    KRAM FRÅN HAJAN

    SvaraRadera