Sista dagen!



Idag är det alltså sista dagen att beställa tegelpanna av mig, sen gör jag uppehåll och lägger min verksamhet åt sidan på obestämd tid. Jag kommer fortsätta visa bilder på tegelpannor här på sidan, det är bara det att man just då inte kan beställa någon. Men jag hoppas att ni alla hänger kvar och fortsätter följa mig, min familj och vårt hem i mitt ständiga kaos av inredning, tapeter, barn och livets berg-och dalbana.

Vill också meddela att det är lite väntetid på era beställningar just nu, men jag jobbar på så gott jag kan och textar för glatta livet för att ni ska slippa vänta för länge.

Så vill jag tacka er alla som beställt tegelpannor av mig, för alla fina ord jag fått, återkommande beställningar, bilder som ni skickat för att visa vart ni placerat dem, jag tar det som ett gott betyg och det har varit så roligt och jag hoppas att jag en dag har möjligheten, tiden och orken att köra igång och tillverka mina tegelpannor igen:) 

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll!
Tegelpannekram

2 kommentarer:

  1. De tegel bildene dine er utrolig flott og jeg skulle så gjern bestilt en av deg:)
    Men blir så dyrt å sende til Norge!!!
    Ønsker deg en herlig Tirsdag
    Klem Merete

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas vi inte blir bjudna på bröllop nu då!
    Kanonfina presenter!

    SvaraRadera