Dubbel oj!


"Dubbel aj" (som tjejerna lärt mig att Långben säger) vad det är skralt med inlägg här för tillfället. 
Och Dubbel oj det är den 3 maj idag och tydligen min födelsedag, tiden går så fort och man reflekterar inte så mycket över sin egna födelsedag längre. Faktum är att jag inte hade en tanke på det förrän jag tog min mobil från sängbordet idag och fick se ett sprudlande glatt grattis-sms från en vän som jag tänkte "Ja visst ja det stämmer ju"
Så väl medveten om dagens innebörd nynnar jag nu på melodin "Idag är ingen vanlig dag för det är Emmas födelsedag" och förväntar jag mig ett hejdundrade partaj, travar av paket och den gräddigaste tårta som finns!;) 

Önskar er en riktigt fin dag!
Födelsedagskram

6 kommentarer:

  1. Men du...Stort **Grattis** till Dig/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Camilla Bergström3 maj 2013 kl. 09:51

    Stort grattis på din dag <3

    mvh
    Camilla (Milla)

    SvaraRadera
  3. Hurra, hurra på din stora dag!=) Grattis och ha en fin födelsedag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så masse med dagen din:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvaraRadera