Idag är det slut...





Tegelpanna skickad för ett tag sedan med texten:
" En vän är någon som förstår ditt förflutna tror på din framtid och accepterar dig som du är"

Jodå, jag lever....men det är väl just det som kallas för semester, att ta ledigt från allt och göra absolut ingenting, inte ens sitta vid datorn.
Men idag är det slut på ledigheten, min semester är över och jag börjar jobba igen. Det känns inte jätteroligt att börja jobba igen, det har varit så skönt att vara hemma med hela familjen och bara myst med mina små troll.
Men, men...nu blir det jobb....

Önskar er alla en fin dag!
Jobbkram

6 kommentarer:

  1. Ljuvlig Tegelpanna & vacker text som alltid...
    Önskar dig en fin dag på jobbet//Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. vad bra att du lever...ler...jag lever också fast det varit stendött från mig ett tag...ha en skön fortsättning på sommaren. kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Uuu så fort det roliga kan gå ibland va...
    Hoppas det går bra ändå!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin text på din tegelpanna! Så sant så=)
    Tråkigt att semestertiden är slut, hoppas det blir en lugn start på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så sant som Du säger, finns inget som försvinner så fort
    som våra semestrar. Jaa, jag har ju semester varje dag och tycket jag har det jättebra.
    Men till skillnad på Dig, så är ju jag en gammal käring
    som är väldigt glad för varje dag man får vara med.

    kramisar från mig

    SvaraRadera
  6. Hur gör du texten? Tacksam för svar vänligen Emily

    SvaraRadera