Do more of what makes you happy




Det finns otroligt många posters med alla möjliga festliga texter och bilder att hitta. Jag har kommit på att det inte bara är kuddarna eller tygerna här hemma som jag snabbt och lätt kan byta ut efter tycke, smak eller humör. Utan även innehållet i mina ramar kan få spegla humör, tänk och förnya väggarna. Siffror har jag alltid tyckt om, vykortet i den lilla ramen har jag hittat på Lagerhaus med texten "Do more of what makes you happy" och varför egentligen göra något annat...än just det som gör dig lycklig?
Den stora tavlan har jag gjort själv med en bit tapet som bakgrund och placerat siffror framför.

Fin fredag på er!
Kram


2 kommentarer:

  1. Så sant!
    Vilken snygg design du har gjort på bloggen! Riktigt snyggt!
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Snyggt & så söta Ugglor <3

    /Kram

    SvaraRadera