Snorig näsa och "Pianosjuka"





Snart har jag varit sjuk i en hel vecka, legat på soffan...suckat, klagat och ojat mig. Sällskapet kan jag dock inte klaga på. Han rullar runt, poserar oblygt och snarkar högt bredvid mig i soffan, men trots det så är han ju ett sällskap.
Fått en seg förkylning som inte vill ge med sig, och så åkte jag ju på den där väldigt ovanliga "Pianosjukan" från nyårsafton då jag på ett (enligt mig) alldeles för litet dansgolv, dansade in i ett piano och revbenen fick sig en ordentlig smäll. 
Men men ska nog snart vara på benen igen från både snorig näsa och demolerade revben...än har jag inte dansat min sista dans!

//Emma

1 kommentar:

  1. Ojdå! Det låter ju nästan som DVD-skadan Yngsta drog på sig för 7-8 år sen. Hon snubblade över dvd:n som stod framför hennes tv-hylla. Slog revbenen i hyllan. Hon har fortfarande en knöl där. Krya på dig :)

    SvaraRadera