Jag gillar det!








Man kan göra mycket roliga påhitt med färg. Jag har tänkt ett tag att jag skulle hitta på något i matrummet för jag tyckt att det varit lite för vitt och kallt, även fast jag har en riktigt mörk fondvägg där inne.
Jag älskar tapeter men den här gången fick det bli ett experiment med färg. Jotuns Lady 05, bruten i kulören Dunkel en varmgrå kulör. Då jag gärna testar nya saker för att se effekten av det så målade inte hela väggarna utan slutade lite sporadiskt med rollertagen en bit upp på väggarna.
Det blev väldigt effektfullt och jag gillar det!

Nu önskar jag alla en underbar helg!
Kram Emma

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt, och modigt! Men jag såg det inte
    förrän du skrev om avslutet en bit upp på väggarna. haha! Men det blev ju verkligen en fin effekt.
    Ha en fin lördagskväll!
    Lena

    SvaraRadera