Gäststuga.








Ni som följer mig på Instagram har redan sett hur min renovering/förändring av gäststugan blev. Jag hinner tyvärr inte med bloggandet lika mycket som jag skulle önska, men ni kan följa mina projekt på Instagram @e.mm.a.k där jag är mer aktiv.
Panelen som var grönlaserad har jag nu målat vit, den gula småblommiga tapeten har ersatts av en grå som egentligen är tillfällig för att bara jämna till väggarna. Garderobsdörren fick bli mörk grå för att bryta mot det övriga. Sängen är en bäddsoffa från Ikea som gör det möjligt att snabbt göra om till ett sällskapsrum istället.
Luckan i taket fälls ner till en stege och leder till ett litet sovloft som även det är isolerat.

Smidigt med en gäststuga att kunna erbjuda övernattande vänner. Rummet är redan invigt av x-grannen och det är två bokningar klara för sommaren!

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar