Ett par boots & en hatt bara så....



Vill ni se den coola tapeten som jag lite snabbt å lätt slängde upp hemma hos Rob i förra veckan?
Ja men det är väl klart!
Han hade själv gipsat väggarna, målat taket och målat väggarna i den kulören jag föreslagit när han, vi...okej..Jag valde tapeten åt honom.



Tapeten som verkligen sätter sting å karaktär på sovrummet är från Midbec, så snygg.
Han har efter detta lagt in ett mörkt trägolv och även fått upp lister. Han visade mig en bild på en sänggavel som han tänkte göra själv och betsa mörkbrun och sedan skava och slå på så den ser riktigt  sliten ut.
Jag kan se framför mig att man även hänger upp en hatt, ett par cowboy-boots och något horn, mm i några av rutorna.
Jag kommer att åka dit och fota när det är helt färdigt så ni får se det slutgiltiga resultatet.

Så roligt att få hjälpa till med detta. Rob hade säkert inte valt just denna tapeten själv då det med tapeter kan vara svårt att se resultatet som uppsatt på vägg, speciellt när det är stora mönster som denna, då det i kartan inte ens syns en hel ruta. Jag såg framför mig direkt hur bra den skulle bli och fick genast en komplett bild över rummet inrett och klart.
Det är precis detta jag vill hjälpa folk med och jobba med via nätet eller hemma hos, när jag gått färdigt min utbildning och fått mitt certifikat som inredningskonsult.

Trevlig kväll alla!
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar