Jag bara måste...

Det kan vara svårt för er att hänga med i svängarna när det gäller omtapetseringarna här hemma, vilket jag har full förståelse för.
Min man noterar inte heller alltid att jag bytt tapet i ett rum.
Och nu har tankarna rullat igång igen, och det handlar om matrummet Iiigen Matrummet är nog det rum som ändrats allra flest gånger. 
Just nu är det den här jättefina tapeten med rosor från Midbec som sitter som fond i rummet.



Före tapeten med rosor var det denna tapeten från Eco, Soft surface. Den tyckte jag oxå mycket om, men jag har så svårt att hålla fast vid en tapet länge, jag bara måste ju byta!!
Och det är egentligen inte för att jag är missnöjd med tapeten som sitter där nu, utan jag bara måste byta...kan inte förklara varför!

Innan denna var den en grå, tror jag. Innan dess blommig...osv.


Och nu är jag där igen, jag bara måste tapetsera om!
Jag är inte helt säker på vad det blir men tror att jag vet. Och som sagt inget ont mot rosorna och JA jag vet att de inte suttit särskilt länge, men det är för mig helt irrelevant.

Hep på er!
Emma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar