Löften




Löften.
Löften till sig själv.
Löften till andra.
Är de bra?
De bästa löften är ju såklart de som blir av, de som fullföljs, de som lyckas.
Så jag tror att små löften är det bästa för att lättast fullfölja dem och med stolthet känna att man besegrat dem, fast det egentligen är dig själv du besegrat.

Det är de där stora löftena som skrämmer mig, de där som inkluderar andra människor!

Nyårslöften har vi väl alla uttalat någon gång. 
Jag håller fast vid mitt tidigare, vilket är snittblommor varje fredag, enkelt och vackert. Lyssna på musik varje dag för det ger mig glädje och energi.  Krama och pussa på barnen onödigt mycket varje dag. 
Så ska jag slutföra min utbildning innan 2017 är slut.
Ja just det...så tänkte jag försöka lära mig att spela trummor också, för det verkar ju så jävla "enkelt"!!😬

Små löften va de!
/Emma




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar