Stora gula kassar...




Så här blev presenterna till svägerskan som fyllde år i söndags. En tegelpanna som hon faktiskt önskade sig.....jag prackar inte på alla vänner, släktingar och bekanta mina tegelpannor;) Så fick hon en trälåda med lite annat smått å gott i,  jag har tagit ett par lökar (nu menar jag pärlhyacinterna) och slagit in i ett pappersark och snott runt med ett snöre.

Imorgon åker jag iväg på ett dagslångt äventyr som troligen slutar med att jag kommer hem med en massa stora gula kassar.....kan ni gissa vart jag ska?

Ni hängde med på att TÄVLINGEN blev förlängd och ni har alltså fortfarande chansen att vara med,  t.o.m den 11/4.....missa inte!!

Önskar er en fortsatt bra dag!
Presentkram


4 kommentarer:

  1. Jag gissar på Ullared!!
    Vilken fin present din svägerska fick :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ge-kås ;) Jag ska dit på Torsdag e de tänkt...Hoppas de fått in en massa vår o sommarfint!!

    SvaraRadera
  3. Ullared är nog dit resmål ;).
    Vilken fin present hon fick, förstår att hon önskade sig en av dina fina pannor.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera