15 april är sista dagen att göra beställning på tegelpannor!






Idag vill jag uppmärksamma er på lite information vad som gäller för tegelpannor framöver.
Den 15 april är sista dagen att göra beställning på tegelpannor, dvs även doptavlor och bröllopstavlor och födelsebrädor, jag kommer därefter att lägga tegelpannorna och min verksamhet på is tillsvidare för andra uppdrag. Eftersom jag tycker det är väldigt roligt att arbeta med tegelpannorna och kommer säkert ha svårt att låta bli så kan det bli så att jag lägger ut någon färdig till försäljning ibland (om tid finnes).
Men är det så att man vet om att man ska på dop, bröllop, födelsedag till sommaren och vill ha en tegelpanna så är det senast den 15 april som gäller för beställning, eller om det är så att du själv vill hinna beställa en.
Jag vet inte när eller om jag återigen kommer att ta emot beställningar och fortsätta med tegelpannorna, finns det utrymme för det längre fram kommer jag med all säkerhet ta upp det igen.
Bloggen kommer såklart att köra på som vanligt:)

Så glöm nu inte...sista dagen att beställa är den 15 april...

Undrar du något maila mig gärna på emmasverkstad@gmail.com.
Ha det gott!
Tegelpannor-på-is-kram

3 kommentarer:

  1. Vet inte att vi ska på något, men där ryker en fin presentchans!

    SvaraRadera
  2. Åh,de är såå vackra dina alster ♥....
    Skönt att du kör på i bloggen som vanligt :)
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Tror bestämt jag måste fundera på en panna till då... :) Älskar den jag har! Kram, Marthina

    SvaraRadera