reflektioner, funderingar och frågor



Det blev en del reflektioner, funderingar och frågor på mailen efter gårdagens inlägg, många varför och vad jag ska göra nu.....jag ska börja jobba mer på mitt jobb istället för halvtid som jag gjort nu, jag kommer att berätta lite mer om det en annan gång, men ni kommer att få svar på era frågor.
Men det är inte ristat i sten eller tegelpanna att jag inte kommer att ta upp arbetet med tegelpannorna igen i framtiden, men jag kan helt enkelt inte lova utan vill man ha och vara säker på att få en tegelpanna, så är det senast den 15 april som gäller för beställning.

I morgon tänker jag trösta er med något roligt, så håll utkik:)
Önskar er alla en fin fredag!
Tröstkram

1 kommentar:

  1. Förstår att det inte är ristat i sten eller tegelpanna hihi Kommer in för att se det roliga/Önskar dig en fin Freda Kram!

    SvaraRadera