Bloggkärlek


Det finns så många bloggar där ute, så många duktiga bloggare som berättar, visar, delar med sig och kämpar på i den djungel som bloggvärlden är. Jag har ingen blogglista på min blogg just för att det finns så många bloggar och för att ingen blogg är bättre än den andra, utan alla bloggar är lika bra och lika mycket värda. Jag kunde/ville därför inte välja ut vilka som skulle finnas i min blogglista.
Men idag tänkte jag att vi gör en blogglista för att sprida lite bloggkärlek.
Jag fick det här tipset från en annan blogg som hade gjort så här och jag tyckte det var en kul grej....jag menar, klart vi ska hjälpa varandra att synas, vem vet vad man missar för fint där ute!

Har ni något tips på en blogg som ni tycker ska synas i listan eller varför inte er egen, skriv den i en kommentar så lägger jag till den i listan nedan.

Jag startar listan med några som jag brukar läsa.

Bloggar:
 



15 kommentarer:

  1. <3 Jag hade definitivt lagt dig på min lista! brodtext.blogspot.com vill jag rekommendera, inte mycket inredning här inte men fantastiska texter. Susannes Gård - alltid en mysig känsla! Guas Hvitur Lakkris. Hemma på Ekbacken. Kram Marthina

    SvaraRadera
  2. Ooo..Såå fint gjort ♥...
    Jag är likadan kan inte välja så har ingen lista eller länkar,men...Funderar lite & ev återkommer ;)
    Ha en underbar Fredag/Kram

    SvaraRadera
  3. Där var någon som jag inte hade läst förr så det tackar vi för =)
    Klart vi ska hjälpa varandra att synas.
    Trevlig helg.
    // Tess.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen med blogg adresser. Alltid kul o kika in på nya bloggar. Jag läser många olika typer av bloggar, gillar mångfalden.
    Men kreativa hantverks bloggar är nog mest kul,kanske för att jag själv har en kreativ ådra........ ibland i alla fall.

    Delar min blogg adress här: www.livetsbergodalbana.blogg.se

    Ha en skön helg// Lotta i Kalmar

    SvaraRadera
  5. tack för bloggkärleken.
    den värmde idag.

    fin helg.
    /anna-malin

    SvaraRadera
  6. En väldigt fin tanke och värmande inlägg!
    Viktigt också att reagera när något är fel - själv är jag helt orädd för konflikter - gillar civilkurage - har länge varit engagerad mot mobbning och nu tänker jag så här om dylika företeelser i samhället:
    http://rudenius.wordpress.com/

    SvaraRadera
  7. Hej hej!!
    Kärlek behöver vi alla:-))
    Vill du får du gärna lägga till mig:))
    Ha en härlig kväll nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Av den anledningen, för bloggkärlekens skull skapade jag gruppen https://www.facebook.com/groups/357093907737268/

    SvaraRadera
  9. http://www.monasuniversum.se
    http://www.frokenela.se

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vi delar ju här en viss kärlek till varandra och alla är värt kärlek och alla behöver kärlek! Om du vill så kan du lägga min blogg i listan!
    Önskar dig en mysig helg!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  11. Det är sant! Vi borde vara mer hjälpsamma att sprida länkkärlek!
    Vad fint hjärtat med påskäggen var! Riktigt färgglatt!

    SvaraRadera
  12. Jag tycker också det är svårt med blogglistor, läser många som jag inte har med på min egna lista, kanske av ren lathet att de inte kommit dit? Jag vet inte vad jag ska skylla på.

    Härligt med lite påskfärger!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  13. Vilken fin ide =)

    Vill du får du gärna lägga till min blogg i listan

    misssealander.blogspot.se

    Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Vilken bra idé. Lägg gärna till min blogg i listan. minlantlivssida.blogspot.com

    SvaraRadera
  15. Härligt med bloggkärlek! <3
    Du får gärna lägga till min blogg. http://palandetvidhavet.blogspot.se/
    Kram Mia

    SvaraRadera